Bulan Puasa - dan exam

بسم الله والسلام على رسول الله

Ramadhan datang lagi. Walau sesibuk mana pun hidup aku, Ramadhan tetap datang. Saban tahun, dan tak pernah miss.

Masuk tahun ni, dah 5 kali Ramadhan aku sambut dengan helaian nota. Pertama, masa SPM. Kedua tatkala melanjutkan pengajian di sebuah tempat di sebalik gunung (sayang, masanya sangat singkat). Ketiga dan keempat, saat bergelumang dengan final exam di matrik - sampai tak pergi exam gara-gara tidur pasca subuh...dikeranakan pulun study malam tu. Kononnya.

Dan kini, ramadhan kelima, dengan kesibukan mid sem-nya (sibuk ke masalahnya??)

Ahlan ya Ramadhan, moga kali ini natijahnya lebih baik dari yang lalu serta berpanjangan ke tahun hadapan...


video

2 komen:

izzahismail said...

haha ;)
tuhla,students' life.
org raye kte pk peksa[ha-ha,mcmla i even bother to do revision kan?]

hehe
anyway,slamat berpuasa! ;)

Muslim4Life said...

hehe..rasa macam nak balik masa kecik2 dulu...raya tanpa sebarang tanggungjawab...kan..kan...

FIKIRLAH APA AKHIRNYA, SEBELUM ENGKAU MEMULAINYA...